Lady

Specjalnie z myślą o koneserach dyskretnego luksusu

LOEWE SOLO PLATINUM ” WYRAFINOWANA KOMPOZYCJA ZAPACHOWA DLA BEZKOMPROMISOWYCH MĘŻCZYZN DOSTĘPNA WYŁĄCZNIE W PERFUMERIACH SEPHORA Warszawa, 2 kwietnia 2013 r. ” Sephora, największa sieć perfumerii

LOEWE SOLO PLATINUM ”
WYRAFINOWANA KOMPOZYCJA ZAPACHOWA DLA BEZKOMPROMISOWYCH MĘŻCZYZN DOSTĘPNA WYŁĄCZNIE W PERFUMERIACH SEPHORA

Warszawa, 2 kwietnia 2013 r. ” Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, prezentuje wyjątkowy zapach dla bezkompromisowych mężczyzn Loewe Solo Platinum. Najnowsza kreacja zapachowa Loewe to innowacyjna i wyrafinowana kompozycja zachwycająca niespotykanym zestawieniem nut czarnej herbaty i skóry, idealnie równoważonych świeżym aromatem lawendy. Zapach odzwierciedla wszystkie wartości marki, która jest oficjalnym dostawcą wyrobów skórzanych dla hiszpańskiej rodziny królewskiej. Loewe, najstarsza hiszpańska marka oferująca dobra luksusowe, stawia na najwyższą jakość szlachetnych tkanin oraz kunszt i dbałość o najdrobniejszy detal.

Loewe Solo Platinum to kwintesencja współczesnego mężczyzny, który żyjąc w otoczeniu kontrastów, nieustannie poszukuje elegancji i równowagi. Jego twórcy harmonijnie zestawili cztery akordy: świeże nuty lawendy i czarnej herbaty, drzewne akcenty olibanum, cedru atlaskiego i czarnej skóry, balsamiczne akordy szarej ambry i benzoesu syjamskiego oraz pikantny aromat czarnego pieprzu, gałki muszkatołowej i tymianku. A to wszystko zamknięte w ekskluzywnym flakonie, którego design został oparty na motywie czystych, prostych linii oraz wyrazistych paneli w odcieniach czerni i srebra umieszczonych na jego froncie.

Promocji zapachu towarzyszy nowoczesna, lekko ironiczna kampania przedstawiająca mężczyznę dosiadającego motocykl, czyli współczesne wcielenie rycerza i jego rumaka.

– Specjalnie z myślą o koneserach dyskretnego luksusu prezentujemy najnowszy zapach dla mężczyzn Solo Platinum kultowej marki Loewe, która nie tylko dla Hiszpanów jest synonimem najwyższej jakości. Perfumy, które na polski rynek wprowadziła Sephora, także w naszym kraju mają szerokie grono wiernych fanów, którzy cenią w nich oryginalne i zmysłowe kompozycje zapachowe. Obserwując upodobania Polaków jestem przekonany, że ten nowatorski zapach przypadnie do gustu panom, którzy nie zwracają uwagi na konwenanse – ” powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.

Zapach Solo Loewe Platinum Eau de Toilette o pojemności 50 ml w cenie 309,00 zł oraz 100 ml w cenie 429,00 zł jest dostępny wyłącznie w perfumeriach Sephora.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Sephora jest częścią koncernu MoĂŤt Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak MoĂŤt & Chandon, Dom PĂŠrignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także CĂŠline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon MarchĂŠ, la Samaritaine i Saks, których palcówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewelry, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.

Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands,
a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło – Jakość Obsługi – oraz – Laur Klienta – .

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Sephora Polska sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa. Tel. (48) 22 319 52 00, Fax: (48) 22 319 52 02 Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Numer KRS: 0000030761. Wysokość kapitału zakładowego 50 000 000 PLN. NIP 676-199-27-51.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy