Sport

nowy wymiar ALL IN

all in for #mygirls adidas Women łączy dziewczyny, wyznaczając nowy kierunek rozwoju marki adidas rozpoczyna kampanię – all in for #mygirls – , wyznaczając nowy

all in for #mygirls

adidas Women łączy dziewczyny,

wyznaczając nowy kierunek rozwoju marki

adidas rozpoczyna kampanię – all in for #mygirls – , wyznaczając nowy kierunek rozwoju produktów z różnych kategorii sportowych. Nastawiona jest ona na szczególne relacje łączące dziewczyny i sposób ich wzajemnego inspirowania się w dążeniu do osiągania celów.

Kampania wykorzystuje nowy wymiar ALL IN, stanowiącej największe, rozpoczęte w 2011 roku, przedsięwzięcie w historii adidas. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo odczuwane przez kobiety pomagają im odkryć swój potencjał, zarówno w dziedzinie sportu, jak i poza nim. One naprawdę są – all in – ” gotowe na wszystko ” dla siebie i swoich przyjaciółek.

W kampanii – all in for #mygirls – wykorzystano media społecznościowe w tym www.facebook.com/adidaswomen, stanowiący platformę umożliwiającą podobnie myślącym dziewczynom nawiązywanie znajomości, dzielenie się pasją do sportu oraz wzajemną motywację. Centralny element stanowi interaktywny magazyn internetowy na stronie www.adidas.com/mygirls, umożliwiający wykorzystanie funkcjonalności serwisów www.twitter.com/adidasWomenPL i www.instagram.com/adidaswomen. Oprócz czytania historii o innych dziewczynach i ich pasji, fanki kampanii – all in for #mygirls – mają również możliwość dzielenia się swoimi opiniami na temat nowości, produktów i trendów w modzie. Dziewczyny mają szansę zasięgnąć opinii zaprzyjaźnionych z adidas sportowców, gwiazd, stylistek i dyktatorów mody, w celu jeszcze większego inspirowania kobiet poprzez pasjonujące i wciągające rozmowy.

W każdym wydaniu magazynu #mygirls adidas będzie zamieszczać wywiady z inspirującymi kobietami, historie nowych kolekcji oraz sposoby na uczestnictwo w społecznościowych wydarzeniach i aktywacjach.

Na potrzeby kampanii, adidas nawiązał współpracę z najlepszą polską trenerką fitness ” Ewą Chodakowską, która została ambasadorką kategorii adidas Women. Z okazji działań #mygirls, powstała specjalna sesja zdjęciowa z Ewą i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna/lato 2013, którą można zobaczyć już teraz na: www.milionkobiet.pl/upload/adidas_women_look_book.pdf lub nabyć w wersji papierowej z dodatkiem do majowego wydania magazynu SHAPE.

Kampania na polskim rynku rozpoczyna się 26 kwietnia wraz z uruchomieniem działań PR, social media, aktywacji internetowych, a następnie reklam telewizyjnych – all in for #mygirls – .

Sprawdź:

Magazyn internetowy #mygirls: www.adidas.com/mygirls

Nasza strona na Facebooku: www.facebook.com/adidaswomen

Nasz profil Instagram: www.instagram.com/adidaswomen

Nasz profil Twitter: www.twitter.com/adidasWomenPL

***

Informacje o adidas

adidas jest światowym projektantem, producentem i sprzedawcą obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Naszą misją jest bycie wiodącą w skali światowej marką sportową. Marka adidas jest częścią adidas Group, korporacji zrzeszającej marki takie jak Reebok, TaylorMade i Rockport.

Informacje o adidas Group

adidas Group jest jednym ze światowych liderów w branży artykułów sportowych, prezentującym szeroką ofertę produktów w zakresie podstawowych marek adidas, Reebok, TaylorMade, Rockport i Reebok-CCM Hockey. Grupa ma siedzibę główną w miejscowości Herzogenaurach (Niemcy), zatrudnia ponad 46 tys. Pracowników i generuje sprzedaż na poziomie 13,3 mld. EUR (w 2011 r.)

FAQ

Kampania SS13 #mygirls

Jaki jest termin rozpoczęcia kampanii – all in for #mygirls – ?

Globalna kampania – all in for #mygirls – rozpoczęła się 8 marca 2013 r. W Polsce startujemy z nią 26 kwietnia.

Na których rynkach będzie realizowana kampania?

Kampania będzie realizowana w skali globalnej od 8 marca z lokalnym zróżnicowaniem na większości rynków.

Dlaczego – all in for #mygirls – ?

Dla #mygirls w życiu nie chodzi tylko o istnienie, a w sporcie nie chodzi tylko o wygrywanie. Tu chodzi o wspólne tworzenie czegoś wielkiego. Możliwość poznawania nowych osób kreuje całkowicie nowy świat przyjaźni i pasji. Niezależnie od tego czy chodzi o zespół, czy grupę znajomych, – all in for #mygirls – polega na byciu najlepszą i jednoczesnej zabawie z innymi. Dzięki wspieraniu, motywowaniu i inspirowaniu przez przyjaciółki możesz osiągnąć każdy cel, a #mygirls jest ideą która Ci to umożliwia. Realizujemy kampanię – all in for #mygirls – , aby promować prawdziwe aktywne grupy przyjaciółek, które ucieleśniają istotę wspólnych więzi, otwartości i pewności siebie.

Jaki jest główny cel kampanii – all in for #mygirls – ?

Głównym celem jest inspirowanie dziewczyn na całym świecie poprzez historie, z którymi mogą się utożsamiać i zapewnienie im platformy, na której mogą udostępniać swoje historie. adidas ma być postrzegany w nowy sposób. Począwszy od reklam w prasie, zawierających spójne historie grup kobiet z całego świata po magazyn internetowy, w którym udział w wydarzeniach, media społecznościowe i zakupy internetowe, są ukazywane w całkowicie nowym świetle. Nowe podejście adidas jest autentyczne, kreatywne i ukierunkowane na kobiety.

Na czym polega pomysł z tworzeniem grup? Jak to działa?

Koncepcja grup zachęca kobiety do nawiązywania znajomości z osobami o podobnym sposobie myślenia oraz wzajemnej wymiany pomysłów i informacji, jak również wspierania nowych dążeń. Niezależnie do tego, czy grupa realizuje poranny bieg po plaży lub trening koszykówki, poczucie pewności i więzi z innymi osobami, które mają takie same cele i motywację tylko podsyca zapał. Przebywając w otoczeniu pomocnych ludzi o podobnej pasji ma się możliwość odkrycia swojego prawdziwego potencjału.

W jaki sposób będzie realizowana koncepcja grup?

W kampanii są uwypuklane uniwersalne aspekty pasji kobiet. We wspólnym treningu i osiąganiu celów jest budowana niesamowita więź. Owocne skutki tych działań łączą ludzi niezależnie od grupy, dyscypliny, kraju i religii.

Omawiane grupy #mygirls są tworzone przez prawdziwe kobiety, które realizują swoją pasję do sportu. Na całym świecie przeprowadziliśmy poszukiwania najlepszych grup wyznających zasady #mygirls i poprosiliśmy ich członkinie o podzielenie się swoimi historiami. Zrobiły to bardzo chętnie.

Kreatywny sposób przedstawienia tych historii wprowadza czytelniczki w świat #mygirls i zachęca do przedstawienia doświadczeń z własnymi grupami. Cykl zaczyna się od chwili przygotowania, poprzez działanie i niezłomność do dzielenia radości z #mygirls. Wszystkie elementy kampanii stawiają czytelniczkę w centrum działań z punktu widzenia bohaterki.

Co oznacza symbol – # – w nazwie inicjatywy?

Symbol # jest nawiązaniem do młodszych dziewczyn, które stanowią główną grupę docelową kampanii, sygnalizując możliwość udziału w kampanii w perspektywie społecznościowej i internetowej. Możliwość uczestnictwa za pośrednictwem dialogu internetowego ma decydujące znaczenie w przypadku osób, do których chcemy dotrzeć. Symbol # stanowi punkt odniesienia w sferze internetowej, zarówno poprzez witryny mediów społecznościowych oraz specjalnie przygotowany magazyn #mygirls, który został stworzony w celu wspierania tej kampanii. Entuzjazm kobiet do wymiany opinii zarówno poprzez sieć, jak również na żywo, jest dodatkowym czynnikiem ugruntowującym cel kampanii: sposób umożliwiający młodym kobietom wzajemne utożsamianie oraz dzielenie się doświadczeniami i pomysłami.

Kiedy zostanie udostępniony magazyn internetowy #mygirls?

Magazyn internetowy #mygirls zostanie udostępniony wraz z rozpoczęciem kampanii adidas Women – all in for #mygirls – , w skład której wchodzą reklamy telewizyjne, internetowe i drukowane, historie, aktywacja mediów społecznościowych i PR.

Dlaczego na internetowe działania w ramach tej kampanii kładziony jest tak duży nacisk?

Silny nacisk na działania internetowe jest spowodowany istotnością nawiązywania znajomości przez kobiety z #mygirls, oferując im jednocześnie miejsce do wyrażania swoich poglądów. Korzystanie z treści internetowej będzie możliwe od samego początku, trafiając do kobiet w środowisku, w którym są już zintegrowane i zachęcając je do uczestnictwa w całej kampanii, z wyjściem poza zakres działań prowadzonych w mediach tradycyjnych i wejściem w sferę, która jest już im znana.

W jaki sposób będzie funkcjonować magazyn internetowy #mygirls?

Głównym powodem stworzenia magazynu internetowego jest umożliwienie kobietom nawiązywania znajomości z osobami o podobnym sposobie myślenia i pasjach. Jest w nim również zaznaczona obecność marki adidas Women wraz z kontekstową prezentacją naszych kolekcji. Zasadnicza treść będzie zawierać komentarze dotyczące sportu, stylu życia, trendów i produktów. Wszelkie dialogi mają na celu stworzenie nowych wątków narracyjnych, które będą rozwijane wraz z każdym komentarzem uczestniczki, podkreślając istotność opinii każdej osoby. Niezliczona ilość tematów będzie początkiem prowadzonych w tym samym czasie licznych dialogów, w których użytkowniczki będą mogły swobodnie uczestniczyć, tworząc nowe lub rozwijać już istniejące wątki.

KWESTIE BIZNESOWE

Jakie inwestycje zostały poczynione w związku z tą nową kampanią?

Oczywistą sprawą jest fakt, że pieniądze i czas zostały poświęcone na projektowanie, rozwój kampanii i jej zarządzanie. Prosimy o wyrozumiałość względem nieujawniania szczegółowych informacji. Możemy stwierdzić, że w kampanię #mygirls i nowy sposób postrzegania marki przez kobiety zostały zainwestowane duże nakłady.

Do jakiej grupy docelowej jest skierowana kampania?

Kampania jest adresowana do dziewcząt pomiędzy 16 a 30 rokiem życia. Jednakże, kampania – all in for #mygirls – umożliwia inspirowanie kobiet w każdym wieku.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy