Lady

Makijaż trendy na nowy sezon jesień-zima 2013/2014

SEPHORA PREZENTUJE ŚWIATOWE TRENDY NA SEZON JESIEŃ-ZIMA Warszawa, 24 września 2013 r. ” Już po raz piąty Sephora wraz z zaproszonymi ekspertami dekoduje trendy na

SEPHORA PREZENTUJE ŚWIATOWE TRENDY NA SEZON JESIEŃ-ZIMA

Warszawa, 24 września 2013 r. ” Już po raz piąty Sephora wraz z zaproszonymi ekspertami dekoduje trendy na nowy sezon jesień-zima 2013/2014. Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska oraz Anna Galińska, główna makijażystka Sephora, odsłaniają wiodące trendy w makijażu na nadchodzący sezon. Sephora prezentuje też nowości pielęgnacyjne lansowane w tym sezonie przez największe światowe marki oraz kuszące zapachy na jesień. We wszystkich perfumeriach Sephora i na http://www.sephora.pl/pl/pid8661/beauty-instinct.html znajdziesz Trend Book, czyli kompendium wiedzy na temat jesiennych nowości w kosmetyce oraz modzie. Już teraz w Sephora można odkrywać wszystkie nowości sezonu.

Jeżeli chcesz osobiście dowiedzieć się wszystkiego o najgorętszych trendach sezonu, koniecznie weź udział w Sephora Trend Report organizowanym w weekend, 28 i 29 września, w perfumerii Sephora w warszawskiej Arkadii. Umów się na bezpłatną konsultację z ekspertem (przez infolinię Sephora tel.: 801 801 400 i 12 682 84 94). Możesz też przyjść bez umawiania się i w 15 minut poznać trendy w pigułce na stoisku Sephora Trend Express.

Wiodące trendy w makijażu
W sezonie jesienno-zimowym pojawiło się wiele trendów, więc każda z nas z łatwością może znaleźć ten pasujący do jej urody. Dominująca kolorystyka jest zgodna z jesienną paletą barw, a pierwszoplanową rolę odgrywa detal oraz mocne desenie i ornamenty. W lookach makijażowych każdy znajdzie dla siebie coś ekscytującego ” usta w kolorze ciemnego wina, błyszczący makijaż oka, monokolor na powiece. Jest też miejsce na klasykę, która nigdy nie wychodzi z mody, czyli nową odsłonę make-up nude.

Ciemne usta na pierwszym planie
– W nadchodzącym sezonie odważnie sięgamy po ciemne i wyraziste odcienie pomadek ” karmin, burgund, wino. Tłem do tak wyrysowanych ust jest nieskazitelna, alabastrowa skóra i neutralny makijaż oczu, np. w odcieniach beżowych, brązowych czy cielistych, oraz dokładnie wytuszowane i wyczesane rzęsy. Nie można też zapomnieć o podkreśleniu brwi woskiem i odpowiednim cieniem, bo mocne brwi to kolejny hit tego sezonu – ” powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.

Iskrzący glam rock
– To nowa, rockowa odsłona makijażu smoky eye, który nigdy nie wychodzi z mody. W tym sezonie będzie wyjątkowo zadziorny, oparty na połyskujących cieniach o metalicznym wykończeniu. W wersji dla największych miłośniczek trendów dodatkowo ozdabiamy powieki połyskującymi dżetami. Niezbędna będzie też ostra graficzna kreska na górnej powiece – ” powiedziała Anna Galińska, główna makijażystka Sephora.

Aby obejrzeć krótkie filmy prezentujące jak krok po kroku wykonać powyższe makijaże, odwiedź videoblog Sephora http://blogmakijaz.pl, prowadzony przez najlepszych wizażystów firmy.
Femme Fatale i Gwiezdny Look
Sephora Trend Report to także okazja, by zobaczyć, co nowego w makijażu proponują najważniejsze światowe marki. Guerlain kreśli portret kuszącej femme fatale o porcelanowej cerze, ustach w kolorze ognistej fuksji i oczach umalowanych odcieniami aksamitnej szarości. Z kolei makijaż Dior to nawiązanie do tajemniczych kolorów galaktyki, opalizujących i intensywnych. Marka lansuje też oczy i paznokcie w metalicznych barwach oraz morelowe, neutralne usta w połączeniu z satynowym różem na policzkach.
Jesienna pielęgnacja, czyli promienna cera na pierwszym planie
Piękny wygląd, promienna i wypoczęta cera są zawsze w modzie. W tym sezonie z pomocą w jej uzyskaniu przychodzi, dostępne wyłącznie w Sephora, kultowe urządzenie marki Clarisonic ” soniczna szczoteczka do oczyszczania twarzy. Nałożenie produktów pielęgnacyjnych na tak przygotowaną skórę gwarantuje, że lepiej przyjmie ona uderzeniową dawkę zawartych w nich substancji. Sephora poleca uwielbiane przez kobiety silne serum naprawcze Advanced Night Repair marki EstĂŠe Lauder, wzbogacone o nową technologię opartą na antyoksydantach i kwasie hialuronowym. Serum pobudza komórki skóry do naturalnego oczyszczania wewnętrznego i zmniejsza widoczność głównych oznak starzenia się skóry. Promienną cerę pozwoli uzyskać DreamTone marki LancĂ´me, czyli trzy unikalne formuły kompleksowego korektora niwelującego przebarwienia i zapewniającego naturalny i długotrwały efekt jednolitej cery.
Jesienne nowości zapachowe
Wielkim hitem w świecie perfum jest nowy zapach Giorgio Armani S?, którego twarzą jest fenomenalna Cate Blanchett. To subtelna i zmysłowa kompozycja szypru, nektaru z czarnej porzeczki i akordów piżmowych ” idealna dla subtelnej, zmysłowej i eleganckiej kobiety. Kolejną nowinką jest słoneczna i smakowita kompozycja Honey Marca Jacobsa ” nuty soczystej gruszki, kwiatu pomarańczy i miodu przypomną o gorącym lecie podczas słotnych jesiennych dni. Z kolei zmysłowa róża to główna nuta zapachu Delicate Rose marki Trussardi, który urzeka świeżością i zapewnia intensywne romantyczne doznania. Sephora nie zapomina też o mężczyznach ” nowością tego sezonu jest zapach Invictus Paco Rabanne ” nowy, sensacyjny, niezwyciężony, o nutach morskich oraz drzewno-bursztynowym akordzie. Inne premiery zapachowe tego sezonu polecane przez Sephora to m.in. Exotic od Jimmy Choo, Pleats Please marki Issey Miyake, Aura Loewe (kampania, której twarzą jest Linda Evangelista), a także najnowsze zapachy GAP oraz Calvin Klein ck one Shock Street Edition dla niej i dla niego.
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 90 perfumerii w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło – Jakość Obsługi – oraz – Laur Klienta – . W 2013 roku w dziewiątej edycji plebiscytu – Laur Klienta – konsumenci po raz trzeci z rzędu uznali ją za najlepszą i najchętniej polecaną sieć perfumeryjną w Polsce. W związku z tym uhonorowana została również nagrodą – Laur Klienta Grand Prix – .

Sephora jest częścią koncernu MoĂŤt Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak MoĂŤt & Chandon, Dom PĂŠrignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także CĂŠline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon MarchĂŠ, la Samaritaine i Saks, których placówki zlokalizowane są w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Załącznik bez tytułu 00166

Sephora - Ciemne Usta 1

Sephora - Ciemne Usta 2

Sephora - Clarisonic

Sephora - Dior Gwiezdny Look

Sephora - Estee Lauder

Sephora - Giorgio Armani Si

Sephora - Guerlain Femme Fatale

Sephora - Iskrzacy Glam Rock 1

Sephora - Iskrzacy Glam Rock 2

Sephora - Lancome Deam Tone

Sephora - Marc Jacobs Honey

Sephora - Paco Rabanne Invictus

Sephora - Trussardi Dream Rose

Sephora Trend Report Wiosna 2013

PODCZAS SEPHORA TREND REPORT DEKODUJEMY
WIODĄCE ŚWIATOWE TRENDY

* 28 i 29 września podczas Sephora Trend Report odkrywamy najgorętsze trendy lansowane przez światowe marki kosmetyczne i zdradzamy modowe – must have – na nadchodzący sezon
* Super konkurs Trend Lovers ” do wygrania ultra modne torebki marek Giorgio Armani, Jimmy Choo i Alexander McQueen
Warszawa, 24 września 2013 r. ” Jeżeli już teraz chcesz się dowiedzieć, jakie będą najgorętsze trendy w makijażu, kosmetykach i modzie w sezonie jesień-zima 2013/2014, koniecznie weź udział w Sephora Trend Report, który odbędzie się w weekend, 28 i 29 września, w perfumerii Sephora w warszawskiej Arkadii. Podczas tej imprezy organizowanej dwa razy w roku, Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu MoĂŤt Hennessy Louis Vuitton (LVMH) skupiającego najbardziej luksusowe marki, zaprezentuje najgorętsze światowe trendy i nowości kosmetyczne na nadchodzący sezon. Sephora Trend Report to moc atrakcji i emocji: pokazy makijażu w wykonaniu światowej klasy wizażystów, Teatr Zapachów ” taneczna interpretacja nowości zapachowych w choreografii m.in. Michała Piróga i Egurrola Dance Studio, a także dostęp do najszerszej oferty nowych kosmetyków, które można swobodnie testować.
Wypróbuj na sobie obowiązujące trendy i zobacz jak podobają się one gwiazdom
Podczas imprezy przedstawiciele Sephora oraz eksperci największych światowych marek pokażą, co będzie najmodniejsze w makijażu w nadchodzącym sezonie i odkryją najbardziej zaawansowane nowinki w pielęgnacji. Przyjdź, zobacz na własne oczy i przetestuj na sobie trendy, które będą królować w kosmetykach jesienią i zimą. Już dziś umów się na bezpłatne spotkanie z ekspertem (przez infolinię Sephora tel.: 801 801 400 i 12 682 84 94), podczas którego dowiesz się jak dopasować do siebie najgorętsze trendy sezonu. Jeśli nie masz jeszcze konkretnych planów na weekend, możesz przyjść bez umawiania się i w 15 minut poznać trendy w pigułce na stoisku Sephora Trend Express.
W niedzielę, 29 września o godzinie 15.00, podczas wielkiego finału imprezy prowadzonego przez Karolinę Malinowską i Oliviera Janiaka, Eric Soto, makijażysta Sephora PRO Beauty Team USA, pokaże jak w nowym sezonie wykonać drapieżny makijaż w stylu glam rock. Looki lansowane przez światowe marki przedstawią także Sebastian Bukowski, makijażysta marki Guerlain oraz makijażysta marki Dior. Agnieszka Ścibior, redaktor naczelna magazynu Viva! Moda, zaprosi na pokaz, podczas którego zaprezentuje kreacje zaprojektowane przez dziesięciu topowych polskich projektantów specjalnie z okazji drugich urodzin magazynu Flesz. Podczas finału znane postacie ze świata filmu i telewizji skomentują obowiązujące trendy.
Trend Lovers ” konkurs dla kochających trendy
W ramach konkursu Trend Lovers, który odbywa się na fanpage Sephora na Facebooku, Sephora zachęca do własnej interpretacji obowiązujących trendów. Na profilu https://www.facebook.com/SephoraPolska fani będą mogli stworzyć swoje kolaże na podstawie pięciu trendów fashion na jesień-zimę 2014. Nagrody czekają! Do wygrania torebki od Giorgio Armaniego, Jimmy Choo i Alexandra McQeena z najnowszych kolekcji projektantów, a także karty upominkowe Sephora.

Trend Book
W perfumeriach Sephora oraz na http://www.sephora.pl/pl/pid8661/beauty-instinct.html dostępny jest też Trend Book, czyli kompendium wiedzy na temat jesiennych nowości w kosmetyce oraz modzie. Już teraz w Sephora można także odkrywać wszystkie nowości sezonu.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 90 perfumerii w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło – Jakość Obsługi – oraz – Laur Klienta – . W 2013 roku w dziewiątej edycji plebiscytu – Laur Klienta – konsumenci po raz trzeci z rzędu uznali ją za najlepszą i najchętniej polecaną sieć perfumeryjną w Polsce. W związku z tym uhonorowana została również nagrodą – Laur Klienta Grand Prix – .

Sephora jest częścią koncernu MoĂŤt Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak MoĂŤt & Chandon, Dom PĂŠrignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także CĂŠline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon MarchĂŠ, la Samaritaine i Saks, których placówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Sephora Polska sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa. Tel. (48) 22 319 52 00, Fax: (48) 22 319 52 02 Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Numer KRS: 0000030761. Wysokość kapitału zakładowego 50 000 000 PLN. NIP 676-199-27-51.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy